czwartek, 21 kwietnia 2016

Zrób to ze mną vol.1 ...Taca z ramki...

Postanowiłam zrobić na blogu nową serię aby zachęcić Was, moich czytelników do samodzielnego tworzenia. 
Co jakiś czas będę umieszczała post obrazujący powstanie czegoś co może własnoręcznie zrobić każdy z Was.
  Będzie to coś prostego i szybkiego.
 Zachęcam do samodzielnego chwytania narzędzi w dłoń i tworzenia. 
Daje to niesamowitą satysfakcję i radość. 
Postaram się aby tutoriale były zrobione w czytelny sposób, tak aby każdy sobie z tym poradził.
 Nie będzie to nic co wymaga użycia specjalnych umiejętności, narzędzi i materiałów. 

Zapraszam również do komentowania, zadawania pytań i dzielenia się Waszymi pomysłami na DIY.
Niesamowitą przyjemność sprawi mi zobaczenie Waszych prac. Śmiało wysyłajcie zdjęcia na kontakt podany na blogu lub podzielcie się Waszymi "rękoczynami" na facebooku.
Fanpage znajdziecie tutaj:


Dzisiaj ekspresowa "robótka", która równie ekspresowo może odmienić nasz stolik do kawy, stół jadalny, komodę, etażerkę, toaletkę, kredens, meblościankę, stolik w ogrodzie czy co tam jeszcze macie.
Wszystko czego potrzebujemy najpewniej macie w domu.

Potrzebne będą:
-dowolna rama z szybą, u mnie 30cmx40cm
-kawałek tkaniny
-nożyce
-szydełkowa serwetka
-ewentualnie uchwyty i pan, który nam je zamontuje :-)

Właściwie nie ma tu nawet co wyjaśniać.
 Wycinacie odpowiedni kawałek tkaniny, prasujecie i wkładacie w ramę pod szkło. 
To wszystko! 
Ja użyłam dodatkowo serwetki i dodałam gałki meblarskie bo takie akurat miałam pod ręką. Spełniają one jedynie funkcję dekoracyjną ale warto kupić uchwyty w formie rączek wtedy nasza taca faktycznie będzie tacą :-)
 Wybór gałek i uchwytów jest teraz przeogromny i nie są one drogie a fajnie podrasują nasz projekt.












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz